Glad pĂ„sk 🐣

PĂ„skafton idag och vi kom hem frĂ„n Annas förĂ€ldrar för nĂ„gon timme sen. PĂ„skharen har varit riktigt generös med pĂ„skĂ€gget igĂ„r och utöver ton av godis fick barnen Ă€ven pengar och klĂ€der i sina Ă€gg. Det tackar vi för kĂ€ra pĂ„skharen men nĂ€sta Ă„r fĂ„r du vĂ€ldigt gĂ€rna dra ner lite pĂ„ godiset. Barnen springer runt som speedade duracellkaniner efter knappt 4 sekunder. Jösses! Vi vuxna mĂ„ste ju rĂ€dda barnen frĂ„n allt socker genom att sjĂ€lv Ă€ta det och det vet vi ju alla hur det slutar. 🙈

Annars ska det bli skönt med lite ledighet. Dock Àr det ju bara jag och Filip som Àr lediga till och med nÀsta söndag. Fördelen med att vara lÀrare. Anna mÄste dock jobba sÄ vi fÄr ta vara pÄ de tvÄ dagarna som Àr kvar av lÄnghelgen. Freja ska till sin pappa imorgon.


Bjuder pÄ en bild pÄ Lilltrollet frÄn nÀr vi tog en kvÀllspromenad och njöt av det fina vÀdret i torsdags. Nu hÄller vi alla tummar och tÄr för att vÄren Àr pÄ vÀg en gÄng för alla. Dock gÄr vi ju in i april mÄnad redan imorgon sÄ jag rÀknar med aprilvÀder ett tag framöver. Trist!

NĂ€, nu ska jag lĂ€gga ifrĂ„n mig mobilen en stund och mysa med Filip i soffan framför nĂ„t barnprogram innan han blir alldeles för trött och ska gĂ„ och lĂ€gga sig. 

Har ni haft en trevlig ledighet hittills? Ni fÄr vÀldigt gÀrna kommentera och gÀrna skriva vad ni vill att jag ska skriva om framöver.


Hej sĂ„ lĂ€nge 




Kommentera inlÀgget





Kom ihÄg mig?